Udlejning af boligporteføljer & projektudlejninger siden 2010
Der ligger gode forretninger gemt i de små detaljer og ikke mindst i vores netværk af lejere fra virksomheder, uddannelsesinstitutioner og internationale brancheorganisationer.
Vi er 100% dedikerede til afsætning af boligejendomme
En optimal udlejning drevet af specialister
Vi har siden vores start i 2010, haft fokus på at levere ekstraordinært gode lejere til vores kunders ejendomsporteføljer. Udover et stærkt opbygget netværk af danske-, samt internationale, virksomheder, som er i daglig kontakt med vores agenter, holder vi os i konstant bevægelse i forhold til markedstendenser, lejeret og trends på boligmarkedet. Vi værner, med andre ord, om vores kunders aktiver med rettidig omhu.
Vores fokus på genudlejning af “high-end” lejeboliger
Det er ikke svært at udleje billige lejligheder i storbyerne, men det kræver en ekstra indsats at afsætte boliger i den “dyre” ende.
Vores 6 gode grunde til I skal bruge Home Connector som jeres partner på boligudlejningen.
- Markedsføring, vi har in-house specialist på markedsføring indenfor SEO, paid-ads, re-marketing, drip-marketing, mv.
- Datadrevet selskab, optimeret til boligudlejning
- Bedre afkast qua minimering af antal fraflytninger ved længere lejeperioder, minimeret churn
- Et af de “bedst rated” boligudlejningsselskaber fra både lejere og udlejere i Danmark
- Proaktiv behandling overfor jeres lejere
- Udlejningsteam, som gennemgår konstant udvikling med opdateringer på lejeretslige problemstillinger, samt på boligmarkedet generelt
Vi har udlejet boligejendomme siden 2010
Se nogle af vores tidligere cases
-
Kaj Sommers vej
Projektudlejning
-
Mikkel Bryggers Gade
Førstegangsudlejning efter modernisering
-
Dyrkøb
Førstegangsudlejning efter modernisering
-
Frederikssundsvej 267-269
Førstegangsudlejning + genudlejning
Priser for ejendomme med mere end 50 enheder.
Opstartgebyr for ejendomme med mere end 50 enheder - Onboard gebyr pr. ejendom, efter aftale - Inklusiv videoproduktion, dækbilleder samt opsætning af enheder.
Udlejning
Lejemål der står tomme og som skal udlejes for første gang via Home Connector
7.900 kr pr. afsat enhed
- Gennemgang af kalkule og prisfastsættelse
- Afdækning af klientel
- Markedsføring af enheder
- Screeninger
- Individuelle fremvisninger
- Lejekontrakt t/r
- Deponeringsbreve til lejere
Genudlejning
Lejemål som allerede er udlejet og som skal genudlejes.
6.900 kr pr. afsat enhed
- Genaktivering af enheder
- Markedsføring
- Screeninger
- Individuelle fremvisninger
- Lejekontrakt t/r
- Deponeringsbreve til lejere
Eksperter på både digital og offline marketing
Markedsføring der faktisk virker
Vores netværk er alfa omega i afsætningen af jeres boliger. Vi aktiverer ikke blot en portal eller en annonce, men arbejder proaktivt med relocation firmaer, HR-afdelinger og kilder som har midler og muligheder for at leje boliger i high-end segmentet.
Som kunde er I selvsagt eksponeret på alle danske boligplatforme, portaler mv.
Kunder med ekstra behov for ekstern markedsføring på Facebook, IG, linkedin m.fl. kan ligeledes rekvireres og opbygges gennem Home Connectors interne marketingsteam.
Sådan opsætter vi jeres markedsføring
- Analyse af klientel
- Valg af kanaler
- Budgettering
- Opsætning af kampanger
- Eksekvering af markedsføring
- Tracktion/data opfølgning
- Evaluering
Det siger vores kunder
Vi praler sjældent, men vores kunder gør:
HOME CONNECTOR SERVICES
Indflytninger, udflytninger og alt derimellem
Vores viceværter giver ikke kun lejerne en exceptionel start på lejeperioden, men giver jer en tryghed i at lejemålet bliver afleveret professionelt og med sans for detaljen.
Vi elsker alle spørgsmål
Ofte stillede spørgsmål fra vores kunder
- Hvor lang tid skal jeg forvente at det vil tage at udleje min bolig?
-
Det kan variere meget, hvor lang liggetid der er forbundet med udlejningen af din bolig. Sæson, boligens stand og område kan spille ind og enten gøre liggetiden kortere eller længere. Vores boliger har en typisk liggetid mellem 2-5 uger fra den dag vi annoncerer.
- Kan Home Connector rådgive i henhold til skattemæssige konsekvenser ved udlejning?
- Vi har samarbejdspartnere, som kan tilbyde gode priser i forhold til rådgivning om skattemæssige forhold, hvis du udlejer gennem Home Connector. Vi anbefaler altid at du tager kontakt til en revisor eller SKAT, så du er oplyst om reglerne for området. Se link til skat HER
- Hvor skal lejer indbetale depositum og forudbetalt leje henne?
- Lejer betaler altid depositum og forudbetalt leje til Home Connectors deponeringskonto. Depositummet og den forudbetalte leje overføres derefter til udlejers konto, modregnet Home Connectors salær på 1 måneds leje ex moms (25%). Overførslen sker først når der foreligger en underskrevet lejekontrakt.
- Lejers kontraktbrud, hvordan gør jeg?
- I det tilfælde hvor lejer overtræder reglerne i lejekontrakten eller lejeloven, ved vanrøgt eller ikke betalt husleje kan udlejer ophæve lejekontrakten med øjeblikkelig virkning, dog forudsat at man som udlejer gennemgår en nøjagtigt procedure i forhold til påkravet. Det gælder i tilfælde med: Manglende huslejeindbetaling (14 dages varsel fra udlejer før ophævelse kan ske) Lejer har generet naboer med støj, trusler eller lignende (her skal lejer have advarsel og mulighed for at ændre på dette før ophævelse af lejemål) Lejer fremlejer lejeboligen uden godkendelse fra udlejer Lejer skal fraflytte lejemålet med det samme, hvis ovenstående er overtrådt, men er stadig bundet af kontrakten og skal derfor betale husleje i opsigelsesperioden, altså 3 måneder.
- Boliger som administreres af Home Connector
- En del af vores udlejede boliger administreres af os. Dette betyder at den kontakt, der normalt går mellem udlejer og lejer, nu går gennem os her hos vores administrationsafdeling. På denne måde kan lejer og udlejer ringe direkte ind til os med spørgsmål til lejemålet, som vi så vil forsøge at løse hurtigst muligt. Læs mere om vores administrationspakke her. Vi sørger altid for at få udlejers accept, før vi påbegynder nogle former af reparationer. Også selvom det er mindre reparationer, som hører ind under udlejers vedligeholdelsespligt, så mener vi at det er bedst at få accept fra udlejer før noget sættes i gang. Processen sikrer at udlejer altid får mulighed for at være med ind over reparationen og kan komme med deres hjælp, hvis nu det er et ældre hus og reparationen kan være svær at gennemskue.