·

Udgivet 23 juni, 2022

Fordele ved fuld administration

Skrevet af Maiken Andersen

Fuld boligadministration

Hos Home Connector er vores vigtigste opgave at sørge for, at du som udlejer kan læne dig tilbage i lejeperioden. Vi tilbyder derfor en administrationspakke, som kan benyttes hvis man ønsker, at Home Connector står for hele processen under udlejningsperioden. Ved tilkøb af administrationspakken er vi kontaktperson for din lejer i hele perioden. Spørgsmål og problemstillinger vedr. lejeboligen fra lejer vil derfor varetages af Home Connector. – Læs mere om fordelene ved administrationspakken her.

Hvis du skulle være så uheldig, at der er sket uforudsete skader på din bolig, vil Home Connector indsamle tilbud fra vores samarbejdspartnere og igangsætte arbejdet.

Vi tilbyder 2 årlige check-ins med lejer, hvorefter du som udlejer får tilsendt en rapport med status. Derudover Inkluderer pakken ‘handyman service’ og fraflytningssyn. 

Vi tilbyder én administrationspakke, du kan læse mere om den HER.

5 fordele ved at lade Home Connectors administrationspakke

  1. Vi holder løbende øje med din bolig og besvarer juridiske spørgsmål fra din lejer
  2. Vores opfølgninger fjerner tvivl, usikkerhed og spekulation i forhold til huslejeklagenævnet
  3. Home Connector repræsenterer dig og din bolig og du undgår at blive kontaktet i tide og utide
  4. Få udbedret skader hurtigt af professionelle autoriserede håndværkere og minimér skadesperioden
  5. Vi sætter din lejer nøje ind i vedligeholdelseforpligelser, brug af lejemål samt tips & tricks til boligen

Ekstra services

Hvis du ikke allerede er udlejer hos Home Connector, kan du stadig benytte dig af vores service. Det er muligt at købe kontrakt og/eller indflytnings-/udflytningsrapport.

Home Connector tilbyder at lave en fuldstændig juridisk korrekt udfærdigelse eller gennemgang af en lejekontrakt, så du ikke får nogle ubehagelige overraskelser. Vi tilbyder lejekontrakter for 1895 kr. inkl. moms.

Vores indflytnings/udflytningsrapporter gennemgår lejemålet indvendigt for eventuelle fejl og mangler. Der skrives rapport og tages billeder. Lejeboligen bliver gennemgået med lejer, og udlejer hvis ønsket, så boligens stand bliver konstateret ved indflytning eller udflytning. Rapporterne sikrer, at du kan dokumentere, om der er sket skader siden din lejer er flyttet ind. Indflytningsrapporten tilbydes for 2200 kr. inkl. moms og udflytningsrapporten tilbydes for 2500 kr. inkl. moms.

Se og læs mere om vores tillægsprodukter HER.

Lyder det som noget du kunne være interesseret i? Så tag endelig kontakt på info@homeconnector.dk, så vender vi tilbage!

Se også vores administrations muligheder hos Home Connector

Ønsker du at udleje din bolig? Tryk her: Boligudlejning
Se vores ledige lejemål her: Ledige lejemål

Læs også: vores guide til den perfekte boligudlejnings guide

Vi hjælper hvor vi kan!

Du er altid velkommen til at kontakte Home Connector, hvis du har brug for vejledning i en specifik sag. Skriv os en mail eller giv os et kald!

Mail: info@homeconnector.dk

Telefon: +45 46 48 12 34